مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-26اقتصادي

رشد 11 درصدی حمل کالا از پایانه های باری گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از حمل بیش از 10 میلیون تن کالا از استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 159 شرکت حمل و نقل کالا و بیش از 5599 دستگاه وسیله نقلیه باری در سه پایانه باری در استان مشغول فعالیت هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از حمل بیش از 10 میلیون تن کالا از استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 159 شرکت حمل و نقل کالا و بیش از 5599 دستگاه وسیله نقلیه باری در سه پایانه باری در استان مشغول فعالیت هستند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت جابجایی کالا در استان گیلان، اظهار کرد: طی سال گذشته 10 میلیون و 620 هزار تن کالا از استان گیلان حمل شده که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تر 11 درصد رشد را نشان می دهد.

وی افزود: با مقایسه عملکرد شهرهای مهم استان، شهرستان رشت با جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا رتبه اول را به خود اختصاص داده و پس از آن شهرستان های بندرانزلی، رودبار و سیاهکل رتبه های دوم، سوم و چهارم را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 159 شرکت حمل و نقل کالا و بیش از 5599 دستگاه وسیله نقلیه باری در سه پایانه باری در استان مشغول فعالیت هستند، گفت: از مجموع کالاهای جابجا شده در سال گذشته 8.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 11 درصدی حمل کالا از پایانه های باری گیلان

رشد 11 درصدی حمل کالا از پایانه های باری گیلان